dimarts, 10 de novembre del 2015

WONDER

WONDER
PALACIO, RJ. Wonder. La campana. Barcelona,2012. (C) 2012. Traduït per - Imma falcó

OPINIONS



-He al.lucinat quan ha dit que no habia anat mai a l'escola perque li han fet 28 operacions a la cara, no m'ho acabo de creure.
-També m'ha impactat quan està parlant el director de que li agradarà molt la assignatura de música, i l'Auggie li diu no tinc orelles
-L'Auggie estava super merviós, era el seu primer dia d'institut.
-M'ha impactat quan ha dit que tenía un forat al paladar.
-M'agrada com és la Summer, perquè és molt simpàtica, i tracta molt bé a l'Auggie. 
-M'ha fet pena quan l'Auggie deia que era lleig. M'agrada com és el Jack Will. 
-M'agrada que hi hagi complicitat entre tots dos, també m'ha encantat quan la Summer li ha dit "que tenia la impressió de que li podia explicar qualsevol cosa."

LA MEVA PREDICCIÓ;

-Jo crec que tot això acabarà malament, i crec que l'Auggie es sentirà tan i tan malament que els mestres diran als seus pares que està incòmde en l'escola i s'esborrarà. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada